Θα αρχίσουμε αφαιρώντας το καρμπυρατέρ απο το μηχανάκι μας
Βήμα 1ο
Ξεβιδώνουμε τις βίδες απο το μπόλ φροντίστε να έχετε κατσαβίδι που να εφαρμόζει τέλεια στις βίδες για να μην χαλάσουμε τα βύσματα.
Βήμα 2ο
Αφαιρούμε προσεκτικά το μπόλ. Σε περίπτωση που δεν βγαίνει το χτυπάμε λίγο με το κατσαβίδι εκει που το πιάνουμε μέχρι να ξεκολλήσει.
Βήμα 3ο
Αφαιρούμε την βέλονα και βγάζουμε το φλότερ του καρμπυρατερ.
Βήμα 4ο
Αφαιρούμε τα ζίγκλερ που είναι κυκλωμένα στην παρακάτω φωτογραφία.
Βήμα 5ο
Καθαρίζουμε το μπολ και όλο το εσωτερικό με μια οδοντόβουρτσα και οινόπνευμα. Ρίχνουμε σε όλες τις τρύπες οινόπνευμα και φυσάμε μετά από μισό λεπτό με πίεση αέρα. Τα ζιγκλέρ τα βάζουμε σε ένα μπολ με οινόπνευμα για κάνα 10 λεπτό και ύστερα τα φυσάμε και αυτά. Φυσάμε καλά όλες τι τρύπες με πίεση αέρα
Βήμα 6ο
Τέλος κλείνουμε το καρμπυρατέρ με την αντίστροφη διαδικασία το βάζουμε πάνω στο μηχανάκι μας συνδέουμε το σωληνάκι βενζίνης,αφήνουμε 1 λεπτό το μηχανάκι μας να κυλήσει η βενζίνη σε όλα τα σημεία του καρμπυρατέρ, βάζουμε εμπρός το μηχανάκι μας και ρυθμίζουμε το ρελαντί.
Το καρμπύρατερ στις φωτογραφίες είναι απο ένα yamaha town mate σε όλα τα καρμπυρατέρ ακολουθούμε τις ίδιες διαδικασίες καθαρισμού απλός σε μερικά μοντέλα αλλάζει ο σχεδιασμός του καρμπυρατέρ, αυτό δεν είναι πρόβλημα ίδια διαδικασία είναι.
Βήμα 1ο
Ξεβιδώνουμε τις βίδες απο το μπόλ φροντίστε να έχετε κατσαβίδι που να εφαρμόζει τέλεια στις βίδες για να μην χαλάσουμε τα βύσματα.
Βήμα 2ο
Αφαιρούμε προσεκτικά το μπόλ. Σε περίπτωση που δεν βγαίνει το χτυπάμε λίγο με το κατσαβίδι εκει που το πιάνουμε μέχρι να ξεκολλήσει.
Βήμα 3ο
Αφαιρούμε την βέλονα και βγάζουμε το φλότερ του καρμπυρατερ.
Βήμα 4ο
Αφαιρούμε τα ζίγκλερ που είναι κυκλωμένα στην παρακάτω φωτογραφία.
Βήμα 5ο
Καθαρίζουμε το μπολ και όλο το εσωτερικό με μια οδοντόβουρτσα και οινόπνευμα. Ρίχνουμε σε όλες τις τρύπες οινόπνευμα και φυσάμε μετά από μισό λεπτό με πίεση αέρα. Τα ζιγκλέρ τα βάζουμε σε ένα μπολ με οινόπνευμα για κάνα 10 λεπτό και ύστερα τα φυσάμε και αυτά. Φυσάμε καλά όλες τι τρύπες με πίεση αέρα
Βήμα 6ο
Τέλος κλείνουμε το καρμπυρατέρ με την αντίστροφη διαδικασία το βάζουμε πάνω στο μηχανάκι μας συνδέουμε το σωληνάκι βενζίνης,αφήνουμε 1 λεπτό το μηχανάκι μας να κυλήσει η βενζίνη σε όλα τα σημεία του καρμπυρατέρ, βάζουμε εμπρός το μηχανάκι μας και ρυθμίζουμε το ρελαντί.
Το καρμπύρατερ στις φωτογραφίες είναι απο ένα yamaha town mate σε όλα τα καρμπυρατέρ ακολουθούμε τις ίδιες διαδικασίες καθαρισμού απλός σε μερικά μοντέλα αλλάζει ο σχεδιασμός του καρμπυρατέρ, αυτό δεν είναι πρόβλημα ίδια διαδικασία είναι.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου